miercuri, 12 martie 2008

prizoniera in pijama

mi-am dat seama ca e o zi speciala de cum m-am trezit. pijamaua se tinea de corpul meu cu toate manutzetele ei miriapode de pijama.

hm.

am incercat intai cu o maneca. n-a fost chip. s-au auzit chiar si niste tipete inspaimantate. pijamaua se panicase ca o scot. si s-a strans si mai tare, provocandu-mi amorteli la incheieturi.

asa ca m-am facut ca nici nu vreau sa o scot. m-am luat cu altele si am zis ca incerc mai tarziu.

m-a apucat pranzul. am zis ca nu se poate. am apucat de ea vitejeste. dar m-a durut. pentru ca ce sa vezi?! pijamaua era parte din mine. ca o piele a mea noua, cu imprimeu cu vaci. pana la urma am fc dus asa.

din cauza asta n-am mai putut iesi din casa. am mancat coji de paine ramase din zile mai bune. cand am putut iesi afara. si am baut apa dintr-o urma de cerb. am dat telefoane pe unde aveam de mers si am explicat ca am guturai. cum sa le zic adevarul?!?

m-am uitat cu pofta pe geam la soarele de afara. pasarile cantau mozart. copacii pocneau din muguri mici. pisicile se pisiceau. eu prizoniera. ia uite domnule...

am vb cu mama, dar i-am ascuns starea in care sunt. ca sa nu o panichez. probabil ca ar fi venit cu niste solutii cu care sa incerce sa dezlipeasca pijamaua de pe mine. ar fi venit vecinii, ar fi fost ridicol. mi-e groaza de ridicol.

pana la urma m-am bagat in pat. cand ai pijama pe care nu poti sa o scoti, asta ajungi sa faci. sa te cuibaresti in pat. incercand sa te imprietenesti cu situatia si pernele.

de acolo am muncit. de acolo am incercat sa mentin o aura de normalitate. sa intretin legaturile cu lumea de afara. cea imbracata normal.

a venit dna de la intretinere. m-am panicat grozav. mi-am pus repede palton lung si cizme inalte si am raspuns asa. pretextand ca "ce bine ca m-ati prins. tocmai ieseam".

am mai incercat o data seara. am vrut sa ies putin cu o prietena. nici n-am mai vz marginea unde materialul se termina si incepe pielita subtire de cireasa.

ok, asta e. m-am dat cu body lotion, care a intrat in pijama imediat. si m-am culcat, sperand ca noaptea va rezolva problema.

am visat ca alerg pe pajisti cu flori crescute alandala si suflu in papadii. ca mangai oi si vb cu ele lucruri interesante. ca miros iarba proaspat mancata de niste vaci. oops, sunt vacile de pe pijamaua mea.

ruuuuun forest, ruuuuun!

Niciun comentariu: