joi, 6 martie 2008

la picioarele ciresei

Mi-am zis zilele astea sa nu mai fiu atat de carcotasa. Sa privesc lumea prin ochi buni, sa cred ca exista sanse pentru orice. Nu degeaba ma calauzesc in viatza dupa propria-mi zicala " intotdeauna se mai poate face ceva"...
Asadar, mi-am deschis mintea si sufletul catre noi si noi zari. Poate e ceva acolo, ceva ce n-am vazut pana acum.

In acest spirit, accept cu un clik sa-mi imbogatzesc lista de prieteni, pe un site pe care ma mai joc din cand in cand. Un site care te anuntza mereu daca prietenii tai sunt singuri, daca au mancat, daca si-au taiat unghiile, daca au sosete curate, vorba celeilalte cirese. Asa... si ma decid deci sa accept mai intai un dar virtual si apoi prezentza unui tanar necunoscut in lista mea de prieteni.

Cateva zile nu mai trec pe la site-ul cu pricina. Ma retzin si alte probleme, palpabile, din fericire. Si cand intru sa vad cum spuneam daca toata lumea e in regula, daca au mancat de dimineatza si alte alea, vad o luuuuuga lista despre acest nou prieten X. Care ma anuntza in fel si chip ca s-a inscris in toaate, dar toate cluburile "iubitorilor de picioare".. si credeti-ma sunt multe world wide. Ei, asta, e in toate.

Va spun cateva, poate va momesc, de dragu lui: "Sexy adorable feet", "Egyptian Female Feet Lovers", "A female must have pretty feet", "I love feet", "Legs and feet lovers", "Show your pretty feet" ... si lista continua, ca doar va spuneam ca e lunga.

Mama mia!!! zic in mintea si sufletul meu. Ce-o fi si asta? Ce s-a intamplat cu ochii, zambetul sau macar, doamne iarta-ma, sanii si fundul femeilor? Nu ne mai ajung oare astea ca sa bucuram ochii si mintea speciei masculine? Nu emanam destul sex appeal pe centimetru patrat vizibil de piele incat sa vina Ei sa ne manance din palme? Trebuie sa ni-l caute si in papuci?

Oricum, sa nu arunc eu prima piatra. Norocul lui X a fost ca m-a prins in zilele astea cand mi-am propus sa fiu open minded, sa accept oamenii in fel si chip, sa fiu tolernata, ce mai. Asa ca, am fugit la pedichiura. Sa fiu pregatita pentru orice.

Niciun comentariu: