luni, 24 martie 2008

cirese congelate la +20C

era in gara de nord. era acum o saptamana. era cald si bine. si cu toate astea noi, ciresele, am inghetat complet timp de vreo 5 minute. spre mirarea trecatorilor.

am facut asta ca sa vedem cum raman oamenii trazniti de asa intamplare. ne-a iesit.
am vrut si sa vedem cum reactioneaza un oras ca al nostru la o forma de arta publica destul de populara la paris si londra si in alte locuri.

am fost 20 de persoane, mai multe nationalitati: 6 indieni-vienezi, un polonez-vienez, 2 suedezi, 2 vieneze-vieneze, un turc, un moldovean si niste romani. united color of benetton in gara de nord.

ideea a fost sa venim din mai multe parti si sa inghetam aproape unul de altul. adica sa ramanem in aceeasi pozitie timp de 5 minute. ca niste statui vii, cum ne-a prins semnalul. numele actiunii: freeze!

am inghetat toti ca la un semn dupa consemnul stabilit de seful nostru de proiect, polonezul. care mai facuse acelasi lucru si la viena. dar de fapt totul a inceput la NY.

bineinteles, ciresele n-au putut ingheta separat, asa ca au facut o minisceneta impreuna. cum era de asteptat. suntem legate prin codita. si nu numai. amandoua suntem salajene.

m-am asteptat ca romanii sa rada de noi. sa ne inghionteasca. sa arate cu degetul. sa injure. in principiu ne-am asumat, ca de-aia am facut asta. sa vedem cum reactioneaza oamenii.

dar uite ca nici vorba de asa ceva. romanii s-au uitat unii mirati, altii amuzatii, alti intrigati. ne-au facut poze. ne-au filmat. unii chiar au incercat sa participe. altii au dat o stire despre noi.

la sfarsit, nu au aplaudat ca la americani. dar au venit si ne-au felicitat. si ne-au spus ca le-a placut foarte mult.

ne-au intrebat pt ce facem asta. le-am raspuns ca doar asa, ca sa ne distram. raspunsul le-a placut si mai tare.

i-am zis si mamei. care a zis ca seman din ce in ce mai mult cu forest gump. poate. dar ce fericit era el. deci cred ca e de bine.

oricum, life is like a box of chocolate. you never know what you're gonna get.

Niciun comentariu: