luni, 31 martie 2008

imi curge verde prin vene

gata. de azi, corpul meu nu mai functioneaza cu sange rosu. ci cu frunze verde crud.

mintea coace actiuni in aer liber. liber de frig si culoarea gri si de haine prea groase.

cred ca si temperatura corpului mi s-a modificat in ultimele zile. sunt o cireasa fierbinte pe un tort cu multe etaje. facut din marzipan si trufe si visine grele de sirop.

respir petale mici si iarba si pamant lucrat proaspat. cand deschid ochii dimineata, imi sar din ei raze de soare galben pai. cand ies pe strada, un stol de gargarite vesele vor sa imi care geanta.

tanjesc sa mananc numai lucruri de culoare verde. sa ascult pasarile inviate care tin concerte underground sub fereastra. sa balaban picioarele in apa lacurilor inca reci.

masina mea albastra necheaza ca un calutz naravas. ma cheama s-o strunesc din haturi si pinteni, sa gonesc cu ea departe. daca eu merg pe baza de frunze, ea functioneaza cu soare.

sunt cantareata celebra la dus. chef la un restaurant de prestigiu la mine in bucatarie. calator profesionist la mine in oras.

am chef de miros de lamai taiate in doua, de frunze de menta strivite personal, de busuioc proaspat prin farfuria mea.

vreau sa vb poloneza. sa mananc chinezeste. sa rad nebuneste. sa salvez planeta sufleteste. sa dansez fiziceste. sa ma bucur romaneste.

e primavara. si mi s-au rupt zagazurile inimii mele simtitoare de cireasa.

trebuie sa plec. ma asteapta un curcubeu.

Niciun comentariu: