miercuri, 19 martie 2008

sunt o cetateanca hot

am un nou loc de munca. adica e destul de vechi. dar totusi nou.

de ieri e on-line site-ul hotcity.ro.

e un site de femei mai altfel. e mai cu cap si cultura. mai cu atitudine. mai hot. e facut pt cetatencele acestei metropole. strasnice femei. femei hot. imi place.

pt hotcity, adica oras fierbinte, eu scriu. scriu hot tot felul de lucruri. de la relatiile hot cu vecinii pana la cum sa manipulam lumea cu manipula cool.

de la lucruri semiexplicite despre sex cool pana la ce-mi place sa mananc hot. de la concertele la care ma duc in orasul hot pana la personajul divort si cum ne purtam cu el. ca sa fim cool.

am un nou loc de munca. dar si de joaca. dc vreti sa va jucati si voi cu mine, va astept si acolo.

pt ca facebook, mess, CS, hi5, yahoo mail! si blogul nu erau de ajuns.

aici chiar spunem lucruri misto. intr-o mare comunitate. hot si cool.

Niciun comentariu: