sâmbătă, 8 martie 2008

ieri a fost ziua mea

zi frumoasa ca mine.

ca si in alte zile care poarta titluri speciale, de sarbatoare, am fost pusa in incurcatura. n-am stiut ce sa fac mai intai ca sa ma distrez negresit. sa am ce povesti cunoscutilor. sa fiu integrata intr-un sistem.

de 8 martie nu merge sa spui ca ai stat pe net sau te-ai dus la o matusa sa o ajuti cu nu stiu ce. tb sa ai un plan. fie el chiar si B. nu poti sa te comporti normal. ca te rad si curcile.

si totusi.

primul lucru: am cercetat mobilul si m-am induiosat/revoltat la cererile sau raspunsurile de afectiune venite peste noapte. noaptea este un sfetnic bun, dar pervers. te face sa spui si sa asculti lucruri care peste zi par complet hilare si nerealiste.

apoi am mers la sigur, cu mancarea. cu asta nu gresesti. am deschis usa frigiderului si duzini de produse in nuante de curcubeu mi-au fc cu ochiul. prieteni vechi, care nu te lasa la nevoie.

le-am atins intai usor pe cele mai dragi. ele s-au gudurat si m-am distrat cu ele cum am putut mai bine. m-am abandonat lor, cu toata fiinta mea.

cremvustii cardinali cu painica prajita cu unt, plus compotul de cirese fara samburi si biscuitii cu miere nu ma tradeaza niciodata. am vibrat impreuna. ridica-ma la cer.

ieri a fost ziua mea. zi frumoasa ca mine. si ca viata.

am baut apa. dupa masa, asta e bine. am baut din nou. ma simt bine cand fac ce tb.

am baut o cafea imensa in cana favorita. pe care scrie "there's nothing like a big cock to wake you up in the morning". mi-am adus aminte ca pe mine m-au trezit niste vrabii. mici.

mi-am pus 3 bigudiuri si asa l-am primit rusinata pe agentul de asigurari, sa-i dau rata. mi-a zambit ingaduitor. stia ca e ziua mea. zi frumoasa ca mine.

m-am dus si am mancat la pranz cu una din cele mai tari femei de pe lumea asta: mama. i-am fc mintea funda cu tot felul de lucruri. am vb ca fetele, deci pana la urma sunt ok. in rand cu lumea. am sarbatorit femeieste.

am baut apa. sa bei apa e sanatos. si vreu sa fiu sanatoasa de ziua mea. zi frumoasa ca mine.

apoi am stat pe blogul meu, pe blogurile altora, din blogroll in blogroll. si in continuare pe facebook, CS.com, mess, site-ul la care lucrez si yahoo! mail.

seara m-a surprins cu prietenii. dar si cu un invitat special: maresalul martini. cel care aduce buna dispozitie pe chipurile cireselor.

am venit acasa si am baut apa. apa face bine femeii.

ieri a fost ziua mea, zi frumoasa ca mine.

voi ce-ati fc? adica si barbati, si femei.

2 comentarii:

Anonim spunea...

A fost ziua ta - ziua ta de nastere? As in... happy birhtday?

another cherry spunea...

nope, a fost as in 8 martie, ziua tuturor femeilor:)
La multi ani!